Jag har gjort en pudel

För några dagar sen klippte jag för första gången en frisyr på en pudel. När jobbet var gjort var jag ganska stolt över min prestation. Jag mailade över före och efterbilder till ett par av mina hundvänner för att få en bedömning och höra vad de tyckte. En tjej som gått hundutbildning på gymnasium och sett mycket hund de senaste åren fick också mitt mail. Svaret kom efter en stund.
"Hehe först såg jag bara den översta bilden, visste inte vad jag skulle säga :P................"
Det var de här bilderna hon fick och jag förstår om undrade om jag var riktigt klok eller....?
image23

image24
Bamses matte var nöjd och jag har fått tillstånd att använda bilderna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0