Tvätt

Tvättmaskinen har varit trasig ett tag och tvätten svämmade snabbt över. Nu har en blank ny Cylinda installerats i tvättstugan och gissa om det tvättas? Svaret är JA.
Sen en tid tillbaka tar tonåringen hand om sin egen tvätt. Hennes tvättkorg var överfull redan innan tvättmaskinen gick sönder och resultatet är att hon INGA rena kläder har över huvudtaget.
Suget att åka till J och Roma var mycket stort i fredags och tonåringen deklarerade att hon ville stanna i Roma till söndag. När jag då frågade hur hon tänkt sig med tvätten, hade hon inget svar. Jag såg min chans och föreslår då att jag kan ta hand om hennes tvätt, bara hon kommer hem i hyfsad tid på söndagen och städar huset.
HON TOG BUDET!!!
Jag har nu gjort min del av överenskommelsen och idag är det söndag och jag ser SÅ mycket fram emot att hon ska komma hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0