Boxer åt helv..........

Jag ser sällan på TV men fredagar är en given kväll framför rutan, TV4 med Idol är det på menyn. Men igår,  av någon orsak ,sitter jag och maken kvar vid middagsbordet och smuttar på vinskvätten som är kvar efter middagen. Oj,  utbrister jag, när jag ser att klockan har passerat "Idol starten". Jag rusar in i vardagsrummen och sätter på husets digitalbox. Men vad händer? En röd ruta pryder TV-skärmen som talar om att det tyvärr inte går att se och det utan att det snöar eller regnar. Detta händer allt för ofta, ska ni veta och TV3 kan vi inte se över huvudtaget. Om det skulle falla någon snöflinga är det helt uteslutet att så någon kanal men vid regn kan vi ibland ha tur att se SVT. Visst, skit bra med digital TV. Förut kunde vi åtminstone se TV. Det var bättre förr!!

Kommentarer
Postat av: Ulla-Britta

Oj hade du också missat uppdateringen av sändaren eller vad det nu heter... Jag fick också nojjan över tv och svor över att den inte fungerade överhuvudtaget...men det var redan på torsdagskvällen. Rolf kom då med kommentaren -Läser du aldrig tidningen??...som om han läser allt! Men detta hade han då sett och inte jag. Man skulle ominstalera boxerdosan för att få ännu bättre bild än tidigare...vi som mest får gissa oss till från en pusselbild vad vi ser kan ju hoppas på en normalbild i fortsättningen! Trodde vi var ensamma om denna dåliga tv bild, har tydligen frågat ALLA utom er! Alla andra verkar ha parabol som fungerar jättebra, aldrig några problem. Men nu kanske vi kan få tv alla kvällar, även om det regnar eller snöar :-)

2007-11-18 @ 17:33:36
URL: http://rindi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0