Jag har blivit en bloggare jag också!

Tro det eller ej, jag har efter lite påtryckningar från vänner bestämt mig för att starta en blogg jag också. Alla gör ju det, så det är väl klart att du också ska, sa en kompis till mej. Jo, jag har faktiskt funderat på det, jag erkänner det. När jag fixat till hemsidan, kommer jag också att ta bort min dagbok därifrån och ersätta den med bloggen. Att fixa hemsidan är ett bekymmer i sig. Sidan handlar ju om två hundar och nu finns bara en kvar. Jag få ta det efter hand. Det gör ju så ont och att strö salt i såren genom att ändra texter och redigera, just nu är jobbigt. Allt har sin tid, nu är nya tiden för mitt bloggande.
Välkomna!

image1

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Hej, kul att du också är ute i bloggrymden. Vi kommer till ön nästa vecka, och då kan du få se min lilla bebis, om du vill.

2007-11-07 @ 16:54:14
URL: http://www.kamelens.se/blog
Postat av: Maja Zarges

Välkommen till cyberspace (rymdvärlden)Här ute kan det mesta hända...Det var jätte kul o se dig Sköt om dig tills vi ses nästa gång Kramar

2007-11-09 @ 10:10:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0