Morgonkaffe

Igår fick vi den stora äran att träffa J. Mycket trevligt sammanträffande även om vi fått många förmaningar, jag och maken, att vi inte på något vis fick säga något dumt. Alltså var det bäst att hålla tyst, så jag pratade inte många ord med honom.  
Den stackarn fick sitt morgonkaffe serverat av dottern i morse och hon lyckades brygga kaffe så att filtret i bryggaren hade vikt sig. Fick i efterhand se att hela kannan var full att sump och själva kaffet bara var något färgat blask. Undrar om dottern har sådan dragningskraft så att han kommer igen eller om kaffet skrämde honom?

Kommentarer
Postat av: Kitty

Ucsh, det där med kaffet hände mig i sommras när jag jobbade på hemtjänsten! Men jag kom på det innan jag serverade det till tanten, så hon fick ordentligt bryggt kaffe iaf ;) Kramar!

2007-11-28 @ 21:44:38
URL: http://web.comhem.se/rindistexas
Postat av: JennyPenny

Inte skrämmer väl dåligt kaffe bort någon heller? I så fall är han nog vääääldigt lättskrämd. ;-)

2007-11-29 @ 10:53:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0