Borde vi ha större bil?

Har varit lite sliten men är nu på banan igen. Var en tripp till Karolinska sjukhuset men min nioåring. Hon har ett kärl som ska göras några ingrepp på, blodkärl alltså. Inget alvarligt men det finns bara ett lärkar lag i Sverige som gör dessa ingrepp så de samlar helt enkelt ihop alla som ska opereras och tar allihop på en och samma dag.

Hade hoppats på att få stöd av maken men vi fick inte ihop schemat och jag bestämde mig för att åka själv. Nu är det gjort och jag klarade av det men lugnet i behåll. Grattis Pernilla, du är på god väg att bli dej själv igen!

Det blev en blixvisit i huvudstaden men ett litet stopp på Toys ´R´us blev det. Gissa vilken liten butik som ligger bredvid Toy´s ute vid Kungens Kurva? Ja, lilla butiken Ikea! Skulle bara handla en ny Lattevisp men det blev visst några saker till. När vi kom hem igen fällde min kära maken en spydig kommentar om att, det var tur att vi inte hade större bil. Ja, ja men vi var på Toys ´R´us också.


Kommentarer
Postat av: mammakero

Jag har så svårt att INTE handla mycket på IKEA! Det finns helt enkelt FÖR mycket snyggt!!

Om du tänker efter så har ni nog för liten bil, eller hur??! ler

Det verkar gå åt rätt håll för dej, om du klarade blixtvisiten med dottern själv och mår bra! Bra gjort Pernilla!

2008-12-09 @ 18:51:48
URL: http://mammakero.blogg.se/
Postat av: evans

Det är helt omöjligt att bara handla en sak på IKEA! Fast när vi åker dit brukar det vara för att storhandla, eftersom vi har 20 mil till närmsta...

2008-12-09 @ 19:19:47
URL: http://evans.blogg.se/
Postat av: soffie

oj det går verkligen inte att köpa lite på IKEA,

hoppas ni hitta det ni sökte å lite till;O)

må gott ikväll

2008-12-09 @ 20:59:18
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Ulla-Britta

Ack ja dessa män(niskor)och deras kommentarer...så lika! Att de aldrig lär sig och ser vad det är vi gör för dem eller mest för oss själva...eftersom de sällan er saker vi förändrar inte ens om de snubblar på det. Som Rolf när jag gjort dörrkrans. När han inte kommenterat den efter några dagar frågade jag vad han tyckte. Hm...e...jag har inte sett, har du hängt upp den idag? ...Ska titta nästa gång jag går ut... Efter någon dag till frågade jag igen. Men han hade GLÖMT titta!!!? Vadå glömt titta?! Du ser väl när du går mot och öppnar dörren...?? Äää...nej... DÅ blev jag vääääldigt trött! Efter den gången har jag slutat fråga. Ibland överraskas jag av att han sett men oftast inte...utom möjligen dörrkransar för där blev det nog för pinsamt tillslut ;-)

2008-12-09 @ 22:51:14
URL: http://rindi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0