Åsa har rätt....

det är mycket roligare att blogga än att städa. Nu har jag i alla fall plockat undan allt men städa, nja fortsätter imorgon. Har samlat in tomtarna under två dagar. Brukar alltid bli någon kvarglömd därför tänkte jag att jag skulle samla ihop dem på ett ställe. Lyckades i alla fall att missa två stycken i sovrummet som jag fick knöla ner i backarna i efter hand och just nu när jag sitter och skriver kommer jag på att det står en till ute på trappan. Jag älskar mina tomtar men favoriterna syns inte på bilden för de är lite mindre. Fråga mej inte hur många de är. Har ingen aning och tänker heller inte räkna. Det brukar alltid tillkomma någon varje år och så även i år. image37


Kommentarer
Postat av: åsa

Ideer är till för att stjälas så varsågod!
Stjäl du mitt kök *hi hi hi*
Vi stod länge och valde mellan högblankt och dessa luckor. jag gillar högblankt just nu jättemycket men jag förhörde mig både här och där och eftersom vi har ett ganska litet kök som vi inte tänkte sitta i (matrum mittemot) så var allas råd att högblankt passar bäst till stora kök, annars kan det se lite "för mycket" ut.
Jag är supernöjd och det kommer du säker också bli med ditt. Vitt och grått är favorit nu. Mitt stora problem nu är vilka gardiner. Ska jag satsa på färg eller hålla mig till vitt och grått- Suck - vilka I lands problem.

2008-01-15 @ 22:39:45
URL: http://www.galanthus.blogg.se
Postat av: JennyPenny (Solnabon)

Du har dina tomtar, jag har mina pepparkaksformar. Räknade de, en bit över 40 stycken i påsen och sedan vet jag att det finns några till i en annan burk oxå. *s*

2008-01-16 @ 11:36:24
URL: http://jpsfilosoferande.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0