En bra dag

Jag hade ett långt och jobbigt möte med F-kassan idag. Men det var också ett bra möte. Ett bra samtal är givande och det här gav mej energi. Jag var modig och berättade om mina planer och drömmar och vet ni, jag fick fullt stöd av dem att förverkliga idéerna. Nu kan jag inte avslöja mera ännu men det ska jag göra så småningom, ha tålamod ni som ännu inte vet. Jag lämnade en stor sten på handläggarens kontor och där kan den ligga tycker jag, tills den kommer i rullning.
Var en trött men nöjd och ny människa när jag kom hem. 


Kommentarer
Postat av: JennyPenny (Solnabon)

Gud så kul att läsa! Blir så glad när du får lite positiva besked.

2008-01-18 @ 12:17:02
URL: http://jpsfilosoferande.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0