Fredagskvällarna är räddade

Yes, jag har sett fram emot fredagskvällen ett tag, "Let´s dans", jag säger bara det. Eftersom jag själv tillbringat många timmar på danskola (som ung alltså) har jag en vill förkärlek till dansen. Själv har jag aldrig varit i närheten av tiodans utan dansat annat. Det närmaste jag varit tiodans är väl bugg som är ganska lik Jive, fast nej det är det faktiskt inte, men för ett otränat öga kan det se ganska lika ut. Däremot har jag ju en tonåring som tillbringat mer än halva sitt liv på Visby Dansskola. På så sett har jag ju en stark anknytning till dansen. Att stå bredvid och se på och tycka och tänka är jag ju bra på!?

Vem vinner Let´s dans då? Jag sätter en peng på Linda Lampenius. Det sa jag redan innan jag sett de andra paren. Helt otrolig och hon kommer att utvecklas till något väldigt bra, tror jag. Men jag håller nog på Matte.........................för att han är sny .....................snickare?? Sen Danny, så klart.

image34

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Vad är det för fel på en "bonde"

2008-01-12 @ 16:56:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0