Köksdrömmar

Det var ju ett tag sen (länge sen) som vi rev en vägg och skulle bygga om köket. Det kom en del i mellan och hela bygget har legat på is. Kökets funktion är ju helt intakt, men inte så vackert med gipsskivor och elrör hängande löst från taket. Mitt på golvet stod kyl och frys tidigare och där finns ingen matta av förklarliga skäl. Nu när kyl och frys är flyttade gapar spånskivan  i två stora fyrkanter på golvet. Jag har därför lagt en avlagd matta där och måste gång på gång förklara för folk som inte vet varför jag lagt en stor ful matta mitt på det stora golvet.
Men nu är vi när, väldigt nära. Jag och maken var i går och tittade på golv. Sen var vi och lämnade in ritningen till en "köksfixare" hoppas nu på att han kan fixa ett bra pris på min idé.  Elkillen är underrättad och han har TID!! Yes, yes, yes! Nu jäv.....ar!

Kommentarer
Postat av: JennyPenny

Åh, då håller vi tummarna då! :-)

2008-01-08 @ 08:26:41
URL: http://jpsfilosoferande.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0