Toftastrand en vinterdag



image67
Blåser lite väl hårda vindar idag. Tror inte att jag ska bada.
image73
Tänk ändå den som kunde rida på vinden.
image66
Videkissar? Nej det är något annat, vet inte vad.
image68
Matte! Ett köttbullspaket, ska kolla om det finns något i det.

image69
Detta kallar jag tuggknut!

image70
Hm, vem har glömd den här, en elefant eller?

image74
Den här båten har nog gått på grund.

image75
Men den här kanske vi skulle kunna prova?

image76
Här är lagom djupt för mej.

Kommentarer
Postat av: Mariell Dahlström

HEJ!!
det där köttbullepaketet har vi oxå hittat dom tre dagar vi har gått på Tofta nu, när vi tittade var det tomt, va de det när Puma kollade oxå? ;)
Vilak härliga bilder du har fått! hur lyckades du med det? jag har försökt i tre dagar nu men lyckas inte riktigt... men det är kanske för att det är svårt att kosentrera sig på fotografering när man måste ha sten koll på 2 hundar! du har ju bara lilla söta och snälla Pumis! tror du vi vågar gå tillsammans någon dag? det gick ju bra under julen förr förra året..
Kramar Mariell och hundarna!

2008-01-30 @ 01:22:47
Postat av: Ulla

Vilken härlig promenad! Fast jag håller med dig. Det var inte så att man längtade efter ett dopp. Ha en bra dag!

2008-01-30 @ 06:37:51
Postat av: JennyPenny (Solnabon)

Gud så jag saknar havet och stranden. Stockholsm ström är inte detsamma!

2008-01-30 @ 11:08:32
URL: http://jpsfilosoferande.blogg.se
Postat av: Pialotta

Så härliga strandfoton du har här.. gillar verkligen vad jag ser:-)
Själv älskar jag promenader längs med havskanten och allt det där ljuvliga man får uppleva ute där..
Tjing

2008-01-30 @ 13:20:39
URL: http://kafferasten.blogg.se
Postat av: MaryChamberlain

Helt underbara strandpromenadbilder!! Så gör jag oxå när jag går på promenad, är en sakletare! Bästa ställena att hitta saker på är just stranden!

2008-01-30 @ 16:23:02
URL: http://mammakero.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0