Tror att jag ska blir Dansdomare

Let´s dans! Ja, jag vet att alla inte håller med mig, men jag tycker att det är bra. Jag som sällan ser på TV kan väl få se något som jag tycker är kul. Inga kommentarer om att det är ett dåligt program, då blir jag så ledsen.

Jag sitter och vet precis vilka poäng domarna tänker dela ut, hela tiden. Linda är helt klart den bästa och om inte telefonrösterna ställer till det kan hon lätt vinna tävlingen. Eller hur???
Nu kommer det snart en spydig kommentar från min tonåring om att jag inte alls kan något om dans. Hon tror att det är hon som kan allt, bara för att dansskolan varit hennes andra hem. Hon skrev för ett tag sen "sådan mamma sådan dotter"  kan ligga något i det en då. Hon dansar och JAG vet!

Vi har en dansexpetr till i huset och det är maken. Han har förklarat för mig i kväll, att Quik-stepp inte alls är svårt, bara att studsa runt lite. Jo, jo jag vet ju hur han dansar, om man nu kan kalla det för dans.


Kommentarer
Postat av: Annsingen

Nämen jag vill ju ha håret!!!!!!
Har med en snickare hemma ...och nä...inte riktigt så ser han ut heller:))

2008-01-18 @ 22:23:29
URL: http://lillanslilla.blogg.se
Postat av: Anonym

Haha , pappa dansa ? Mamma dansa ? VIlken är bäst? JAG TAR LILLASYSTER , JAG UNDERAR VART VI HAR FÅTT VÅRAN DANSSAK IFRÅN ? Hahahahaha :D
Mamma , du kan sjunga men dansa njaaa ? :S Förlåt . hahaha !
Jag är på elakhumör nu , jag får inte minus poäng va ?
;)

2008-01-19 @ 13:47:40
Postat av: MaryChamberlain

Jag ser heller inte mycket på TV, men jag kollar på Let's dance och gillar det! Håller på Linda gör jag oxå!

2008-01-19 @ 14:45:33
URL: http://mammakero.blogg.se
Postat av: Solnabon

Gillar oxå programmet! :-) Fredagkväll med ett glas vin och titta på Let´s Dance, det är skönt.

2008-01-20 @ 14:11:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0