Vacker natur

Tömde kameran och hittade bilder sen promenaden som jag och 8-åringen gjorde för några dagar sen. Det finns ställen, naturområden, här på Gotland som jag älskar mer än andra och det är precis som om jag inte kan bli mättad av upplevelsen att vistas just där. De här korten är tagna på Hallbrslott i Västerhjde. En höjd där det säkert funnits en borg eller något. Erkänner gärna att jag skulle behöva lästa på, på den informationstavla som finns vid området, men jag tycker inte att historien är intressant utan naturen där just nu. Det är helt enkelt helt underbart vackert.

image27
Märk väl........8-åringen har köpt ny jacka, på rean, som INTE är rosa.

image28

image29

Kommentarer
Postat av: Åsa

För några år sedan så var vi på semester på Gotland och ja! Naturen var fantastisk. Vi tältade och vad som slog mig mest var tystanden när jag låg där i tältet på natten. Så tyst har vi aldrig i Malmö.
Gotland var underbart och jag kommer säkert att återkomma. Åsa

2008-01-06 @ 15:26:00
URL: http://www.galanthus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0