Det har hänt i år också

Varje år händer det. Det hände i år också men jag upptäckte det efter bara ett kort tag och inget han bli pinsamt. Alltså gills det inte och jag trodde att jag gick fri. Men ikväll upptäckte jag det!

Det hänger kvar en tomtemobil på åttaåringens dörr!!
Va, hur kan man gå förbi den flera gånger om dagen utan att se den? Jag är dessutom inte ensamen i familjen och att jag är blind är väl en sak men att alla andra i familjen också är det är ganska förvånande.

Nissen som jag glömde på trappan i ett par veckor är alltså ingenting mot detta.

Julen vara ända till påska. Ja, nästan i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Annsingen

Hahaha! Har också en grej jag glömmer VARJE år!
Ja otroligt att bara ljusen var samma:))

2008-03-07 @ 05:59:50
URL: http://lillanslilla.blogg.se
Postat av: Åsa

Vilken miss!

2008-03-07 @ 08:54:58
Postat av: JennyPenny

Det är inte någon som narras med dig då? Och har hängt upp den helt nyligen? ;-)

2008-03-07 @ 09:09:15
Postat av: Malinbayard

Lugn, bara lugn - det är ju flera veckor kvar till påsk! =)
Men visst ÄR det konstigt att A L L A gått förbi pyntet och inte sett det.
Prata om hemmablind.

2008-03-07 @ 09:58:21
URL: http://malinbayard.blogg.se
Postat av: MO

Haha, så är det ju...du har verkligen tagit den låten på orden..Ja hemmablind är lätt att bli...Ha en trevlig helg, kram

2008-03-07 @ 15:33:37
URL: http://www.medaljongen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0