Jag gjorde det!

Nu är jag fri som en fågel och fattig som en kyrkråtta.
Jag har meddelat min arbetsgivare att jag inte har för avsikt att komma tillbaka på grund av min hälsa. Läkaren håller med och jag HAR tagit rätt beslut. Det vet jag, innerst inne.

Nu återstår det bra att lämna in en  skriftlig avskedsansökan och sen får jag väl besöka arbetsförmedlingen. Jag måste gå den vägen då jag fortfarande är sjukskriven. Men min framtid, den ser jag framför mig.

Jag ska lära mig trimma fler hundraser än idag och så ska jag fixa en F-skatt sedel. Företaget kommer att heta "Klipp & Klapp" Det har U-B hjälpt mig att komma på och det passar perfekt tycker jag.

MEN.....först ska jag bli frisk. Även fast jag vissa dagar nästan glömmer att jag är sjukskriven, så får jag bakslag. Det går framåt men med små steg. Nu förtiden tar jag ett litet steg åt gången, även om stegen tas sällan så går det ju framåt.

image234

Kommentarer
Postat av: Malinbayard

GRATTIS till beslutet!

Varmt lycka till med "Klipp & Klapp".
Om det inte vore så hiskeligt långt skulle min håriga herre kunna vara din första kund! =)
Skulle vara kul att få honom friserad av ett proffs.

2008-03-20 @ 14:13:25
URL: http://malinbayard.blogg.se
Postat av: MaryChamberlain

Jag tror det var det bästa du kunde göra för dej själv!! Din hälsa kommer nog att stabilisera sej då du gör något du VERKLIGEN gillar att göra!! Vem vet? Det kanske bara är några första HUNDÅR (HAHAH) innan det blir lättare både mentalt och ekonomiskt...
LYCKA TILL ÖNSKAR JAG AV HELA MITT HJÄRTA!!

2008-03-20 @ 14:14:59
URL: http://mammakero.blogg.se
Postat av: Ulla

Måste vara skönt att äntligen bestämt sig. Tagit ett beslut. Det värsta som finns är ovisshet. Jag håller tummarna för Klipp & klapp. Ha en go påsk!

2008-03-20 @ 15:07:33
URL: http://www.ulla67.blogg.se
Postat av: Åsa

Waow! Tänk vilken styrka du har- du gjorde det.
Var stolt över dig själv!
Du gör framsteg tycker du med små steg, detta är väl inget litet steg, detta är ju ett jättekliv!
Njut av Påsken, det är du väld!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-03-20 @ 17:38:09
URL: http://www.galanthus.blogg.se
Postat av: Mariell

Det är ju underbart! Klipp& klapp kommer att gå jätte bra! det är jag säker på! vad roligt att du nu äntligen är påväg mot ditt mål!! Massor med Kramar till vår nya trimmare!

2008-03-20 @ 22:29:56
URL: http://marielldahlstrom.blogg.se/
Postat av: JennyPenny

Du vet redan vad jag tycker, men återigen, det är helt rätt för dig och jag tror på din väg som du stakar ut!!

2008-03-24 @ 14:12:00
Postat av: Marie Nylander

Lycka till med Klipp&Klapp. Det kommer säkert att gå utmärkt. Men först av allt måste du bli frisk!!!! Jag är övertygad om att du snart är det när du nu kommit till beslut.

Om du vill få lite extrakraft genom små valpar så är det bara att höra av sej. Mina/Wimsas små är nu lite drygt två veckor.
Kram Marie

2008-03-25 @ 16:30:24
URL: http://www.eirams.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0