Gardinstång mot taket, vågar jag?

Jasså, Ni tycker att jag ska våga sätta gardinstången mot taket. Jag ska försöka smälta det hela och tänka ordentligt på saken. Ska titta runt lite och se om jag kan hitta några bilder som stämmer överens med ett tak i normalhöjd. 2,30 va?


Det är en härlig dag här idag också. Tog morgonprommisen lite senare idag, men klockan var i alla fall inte mer än kvart över åtta när jag var tvungen att ta av mig till t-shirt för att inte få värmeslag. Det är så himla härligt!!!

Vänta på två hundar som jag ska frissa idag. Därför tog jag fram den hopfällbara buren och tänkte att ena hunden får ligga i den medan den andrar klipps. Buren brukar ju alltid vara med på utställningar och Puma tittade genast misstänksamt på mig. Sen sänkte han huvudet och smög i väg i låg profil och ställde sig ute under en buske och trodde att han blev osynlig.
Tillsammans med vår gammelhund gillade han att sitta i bur och vänta på att få "glass runt i ringen". Men att sitta där ensam tycker han är pest. Numera är han ju ensam så det är klart att han inte gillade läget. När jag burit ut buren i trimmet klev han fram från busken.

Kommentarer
Postat av: Plogflickan

Lycka till med frisyrerna, är det någon speciell ras du klipper eller alla raser?

2008-05-02 @ 13:35:38
URL: http://plogflickan.blogg.se/
Postat av: MaryChamberlain

*fnissar åt Pumas reaktion*
Jag kan se det framför mej hur han gömmer sej bakom busken och önskar sej osynlig. Ifall matte ska placera honom där...

2008-05-03 @ 10:17:12
URL: http://mammakero.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0