Stärkande utmärkelse

Den himla förkylningen vill inte ge med sig och det känns som om jag kämpar i motvind. Jag ska klara det här, det ska jag men idag stannade jag hemma. ORKAR inte!
Jag har väl så lite kraft att ta av så att tömmer mina tillgångar på en gång och då särskilt med en förkylning i kroppen.

Nu kommer många säga till mej att känna efter och ta det lugnt. JA, det är det jag gör. Duktiga jag!

Till min lycka och stärkande självförtroende jag fått en utmärkelse av Fnilla.
Tack snälla rara du!

Nu ska detta GULD skickas vidare till sju andra prisvärda bloggar. Phu så svårt att ta ut sju stycken. Jag vet många många som jag skulle vilja ge guld. Ni vet nog själva vem Ni är allihopa. Ole dole doff, kinke lane koff, koffe lane, binke bane, ole dole doff.


Reglerna:
1. De som mottagit awarden ska lägga upp en bild på den.
2. Länka till den bloggen du fick den ifrån
3. Ge den vidare till sju andra bloggare & länka till deras sidor.
4. Lämna ett meddelande i deras bloggar, så de vet att de fått awarden.

Jag har ju så svårt att välja 7 av er alla underbara människor här men så är reglerna

Mina utmärkelser går till:

Kennel Rindi      (Jag vet att du inte orkar skicka den vidare, det gör inget, jag vill ändå att du ska ha den).

Dottern                 (Min underbara tonåring).

Kamelens           (Är så glad att jag kan följa dej i ditt vita paradis).

Texas och Kitty   (Ännu en hund tokig människa som naturligtvis har en underbar Springer Spaniel).

Sanna                  (En bekantskap som ger mig så mycket värme genom sina bilder och bokstäver).

Medaljongen      (Hon visar mycket från sitt hem och det är så vackert och smakfullt).

Malin                    (Värme, omväxling, hästar, hundar och mycket humor, hittar man här).

Kommentarer
Postat av: Malin B

Gulliga du!!!

Jag tackar och bockar med varmt hjärta.



Ta nu hand om dig själv, precis så som du har bestämt dig för!!!



Adventskram från mig.

2008-11-28 @ 13:10:52
URL: http://malinbayard.blogg.se/
Postat av: MO

Tack så mycket gulliga du, man blir alltid så glad o varm i hjärtat när någon annan tänker på en....



Ja du verkar som sagt ha fått samma typ av envisa förkylning som jag dras med, imorrn är det två veckor sen jag insjuknade. VIsst jag är pigg o ok nu, men fortfarande rosslig o hostar litegrann. Maken fick det förra lördagen o han har tom varit hemma ett par dar, det händer i stort sett aldrig, så den är jobbig, denna förkylningen. Ta hand om dig o ta det lugnt så blir du frisk fortare, kryapådigkramar i massor

2008-11-28 @ 17:42:07
URL: http://medaljongen.blogg.se/
Postat av: Ulla

Godmorgon! Gratis till utmärkelsen! Visst värmer den

Ha en skön helg!

2008-11-29 @ 07:24:39
URL: http://ulla67.blogg.se/
Postat av: Sanna

Men Tack det här gjorde min dag idag!! jag mår helt ruttet måste jag säga hoppas att du mår bättre

KRAM sötis!

2008-11-29 @ 16:28:19
URL: http://sannasegna.blogspot.com/
Postat av: mammakero

Grattis! I love your blog too!!

2008-11-30 @ 14:09:21
URL: http://mammakero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0