En utmaning till!

Jag har blivit utmanad av Mammakero till en "frågestund".

När började du blogga?
Ehhh, November 2007.(Haha, var tvungen att kolla).

Varför började du blogga?
Jag hade några vänner som bloggade och de undrade om inte jag också skulle börja. I den vevan var jag ganska "kass" efter sjukskrivning pga av stress och utbrändhet. Det blev ett sett för mej att hantera och bearbeta min trött och röriga hjärna. Sen har det bara fortsatt och ännu idag har jag mina dalar och behöver skriva av mej.

Vilken blogg läser du dagligen?
Det är många som finns på min favoritlista men jag nämner EN och det är min kära vän U-B som kämpar mot sina smärtor i en djävulsk vardag som heter Cancer.

Vad är det bästa och sämsta med att blogga?
Man får så mycket utbyte av människor som man annars inte skulle ha träffat. Det sämsta........ja, att inte ha något att skriva.

Vad får dej att blogga?
Skrivlusten och att dela med mej av bilder jag tar.

Vilka bloggar läser du?
Det är blandat och mina favoriter finner Ni under länkar.

Hur gammal är du?
Fyller 42 nästa gång.

Hur lång är du?
Jag är kort, inte lång. 158cm!

Vad jobbar du med?
Jobbe!!?
Jag ska starta min livsverk, snart. Ett hundtrim.

Vad gör du på fritiden?
Hund, hund, hund och sen påtar jag en del i trädgården.

Beskriv dej själv med 3 ord. :)
Optimist, ödmjuk och spontan.

Hur ser din familj ut?
Gift sen 19 år med samma man! Två barn 17 och 9 år.

Hur bor du?
Villa.

Vad önskar du dej?
Att familjen förblir friska och krya.

Om du fick resa vart du ville, vart skulle du resa då?
Jamaica har alltid varit min dröm. Där ska jag besöka Bob Marleys grav.


Kommentarer
Postat av: mammakero

Tack för att du tog dej tid att svara! Det var jättekul att läsa svaren!

2009-02-01 @ 13:54:08
URL: http://mammakero.blogg.se/
Postat av: Monica

Hej,

Jag har hittat in på din blogg :-) Ser att du precis som jag gärna vill åka till Jamaica och helst skulle det ha varit medan möjligheten att lyssna till Bob Marley fanns - eller hur?!

Jag såg någonstans att du är på väg tillbaka till arbetsmarknaden. Har du kommit igång igen eller hur ser dina dagar ut? Maila mig gärna, [email protected], vi kan tänkas ha något som kan passa dig. Ha en fin dag! Mvh, Monica

2009-02-23 @ 13:08:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0