Dags för en fredagshistoria

En kvinna gillar att spegla sig ofta och mycket så hennes man köper henne en helkroppsspegel i julklapp.

Hon står där naken en kväll och speglar sig medan gubben ligger i sängen och läser.
Så säger hon "Tycker du inte att jag har små bröst?".
"Nej", säger han.
"Jo, jag skulle vilja operera dem!" säger hon.

Då tittar han upp från tidningen och säger att "Inte behöver du operera dem bara för att du vill ha större bröst!
Gör så att du tar lite toapapper bara så skall du se att de växer!".

Hon vänder sig om och tror att gubben inte är riktigt klok - "Hur skulle toapapper funka? Inte vill jag stoppa BH'n full med toapapper! Jag vill ju ha större bröst - inte att det skall se ut som jag har det bara för att BH'n är fullproppad med toapapper!"

Gubben reser sig ur sängen går in på dass och hämtar lite toapapper går fram till kvinnan vid spegeln och räcker henne pappret - "Gnid nu pappret mellan brösten så skall du se att de växer!". Kvinnan rycker på axlarna och gör som gubben säger, gubben återgår till sängen och tidningen.

En stund senare säger hon "äsch, det fungerar ju inte! Det händer ju ingenting trots att jag gnidit med pappret i tio minuter nu!".

Gubben tittar återigen upp från tidningen och säger:
"Nä, det är klart att det tar ett par år - se på röven din, den har du gnidit på i fyrtio år nu och den är ju jättestor!"

Kommentarer
Postat av: britten

nä men han var ju inte så snäll den gubben inte..hihi

2009-02-27 @ 15:53:54
URL: http://pyrobritt.blogg.se/
Postat av: soffie

hihi men fyyy så elakt,

ha en go kväll

2009-02-27 @ 20:09:34
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Ulla

Hahahah...Ja, det gubben var inte helt snäll Ha en skön lördag!

2009-02-28 @ 07:43:23
URL: http://ulla67.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0