Galornas tid

Det har varit många galor på tv:n den sista tiden. Guldbagge galan fick mej att inse att jag inte har sett många svenska filmer under året.
Grammis-galan fick mej att inse att det finns många artister som jag aldrig hört talas om. Många okända men inte alla.
P3:s Guldgala fick mej att inse att de inte spelar samma musik på alla radiokanaler. Hör sällan på P3 och många av vinnarna visst jag inget om.
Men igår var det idrottsgalan och nu är jag med! Jag är absolut ingen idrotts intresserad fanatiker men tydligen hänger jag med rätt bra en då.
Även fast min make säger att jag inget vet och inte är intresserad, hur nu han kan bestämma det?


Grammisvinnare i kategorin "Årets låt".

Kommentarer
Postat av: Annica

Tack!

Jag tror de förstår att vi menar allvar nu..

Ditt konstgräs kallar sonen för jättemarsmallows... Visst är han söt! ;-)

2009-01-20 @ 13:01:14
URL: http://anja72.blogg.se/
Postat av: Plogflickan

Tack för att det finns fler som mig, kan bara hålla med känner inte till så många heller...

Här vräker snön ner nu, ser knappt ut genom fönstret.

Hur är det hos dig?

2009-01-20 @ 13:31:43
URL: http://plogflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0