Utmanad

Utmaning

Jag har  blivit UTMANAD av   Maja.
Regler:

Jag ska svara på frågorna men svara med ett svar som börjar på samma bokstav som i mitt namn, alltså P. Jag får inte heller svara samma sak två gånger.
Det är inte alltid så lätt ska Ni veta.


1. Vad heter du? Pernilla Magdalena
2. Ett ord på 4 bokstäver: Peng

3. Flicknamn: Petra
4. Pojknamn: PUMA
5. Yrke: Primitiv hundtrimmare

6. Färg: Plommonlila
7. Klädesplagg: Pyamas
8. Mat: Pasta
9. Sak i badrummet: Parfym
10. Plats / stad: Paris

11. En orsak att vara sen: Punktering
12. Något man skriker: Pass upp!!
13. Film: (oh shit, jag minns ju inte en enda titel) Pippi
14. Något man dricker: Prit
15. Band: (Tom) Petty


16. Djur: Panda
17. Gatunamn: Persgränd
18. Bil: Porsche
19: Sång: Paradise city (Guns N Roses)
20. Aktivitet med mer än en deltagare: Pool party



Nu utmanar jag alla som vill.


Kommentarer
Postat av: Maja, Jaro & Hinta

Kul och läsa hur du knopade ihop det.

Hoppas allt är bra med dig o den söta jycken

Sköt om dig

Varma hälsningar

2009-03-26 @ 18:28:05
URL: http://www.freewebs.com/majazarges
Postat av: » ROLIGHETERNA

Rolig utmaning :)

2009-03-27 @ 17:29:40
URL: http://roligheternas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0