Snart, snart.......

Tiden rusar ifrån mej. Jag har arbetstränat färdigt och varit på två hundutställningar. Heldagsutflykt med nioåringens klass har också hunnits med och köravslutning i kyrkan. Nioåringen sjöng solo inför en fullsatt kyrka så att både mamma och pappa satt stolta med tårar i ögonen. Där emellan smiter vi iväg till valphagen så ofta vi hinner. Snart är det dags!! Han kommer på fredag den lilla parveln.

Så väldigt söt och så väldigt vassa tänder. Pirraja och Haj på en och samma gång.
I går satt jag i gräset hos Kennelmamman när alla sju små sötingar anföll mig på samma gång. Man försöker att inte skrika AJ allt för högt. Sen skrattar man och tjuter sen högt av smärta igen när någon försöker äta upp en tå. Samtidigt drar två stycken nästan söder ens tröja och en fjärde slickar en i näsan.  Den femte försöker febrilt att komma upp högre på ens rygg och de två sista sitter ohjälpligt fast i armen och försöker att få loss ett stycke.

Så söta och så underbart härliga!

Kommentarer
Postat av: Sinnica

Känns det långt till fredag ;-)

Ja nog får man några fina märken av gäddtänderna i mellan åt alltid :-))

Kram Sinna, Cilla, Gizmo och Qvintus

2009-05-27 @ 08:23:33
URL: http://gizmo.cybersite.se
Postat av: britten

å vilken underbar tid som väntar dig nu......jo jag lovar kommer nog med nåt inlägg från gården senare i sommmar.....önskar det bästa till dig och din familj..och lycka till med vovv

2009-05-27 @ 09:15:34
URL: http://pyrobritt.blogg.se/
Postat av: mammakero

Jösses vilken kavalkad händelser, fast det är ju maj månad i ett nötskal! Underbart med den lille! På fredag ska jag tänka på er! Vilken tid hämtar ni honom? Har ni något namn på honom än?

Ja, jag är lite skeptisk mot att höra en bok egentligen. När jag läser så skummar jag vissa ointressanta stycken och maskläser de ytterst intressanta styckena... Det går förvisso att spela om och om igen på mp3 spelaren... Men det är attans vad saker jag får gjort och speciellt de trista! Nästa grej att lyssna till blir stryktvätten som stått i över året.... (hemska tanke!!)

2009-05-27 @ 13:15:33
URL: http://mammakero.blogg.se/
Postat av: ELIN

Vilken utav valparna blev det nu då? :)

2009-05-27 @ 18:31:43
URL: http://elinhanssons.blogg.se/
Postat av: Sanna

Så har du blivit med Valp nu eller???

Kramisar

2009-05-27 @ 18:50:56
URL: http://sannasegna.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Låter helt underbart! :)

Man blir ju helt såld på de små liven.

2009-05-27 @ 19:50:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0