Bilbesiktning

Bilen är nu besiktad. Jag lyckades få en återbuds tid och klarade mig ifrån att få körförbud på bilskrället. Jaaa!

In i besiktningsgaraget. Kändes som om jag fått högsta vinsten på lotteri. (Riskerade ju körförbud då jag missat att beställa tid). 
Så kändes det inte när jag körde ut från besiktningen. Röd lapp på protokollet betyder att man måste tillbaka. Suck! Men jag fick i alla fall en tid med två dagars marginal och kan köra med bilskrället efter den första oktober.

Man får glädjas åt det lilla.


Kommentarer
Postat av: Kitty

Vilken otur :/ Själv väntar jag på rapport från inoff.utställningen ;) Va sa domaren och grabbarna bus? :D Jag tycker dom är såå fina iaf :)

2009-09-30 @ 15:27:17
Postat av: soffie

vad bra å hoppas det är en lätt sak att fixa så du har den ett helt år:O)

ha en go kväll

2009-09-30 @ 20:00:36
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Ulla

Men du vilken tur att du fick en återbudstid! Mindre roligt att få en återbesökstid

2009-09-30 @ 20:25:22
URL: http://ulla67.blogg.se/
Postat av: mammakero

Vad bra att allt löste sej!!! Härligt!

Ja, jag är jättestolt över henne och så glad att hon kommer någonstans med sina drömmar, något jag själv aldrig kunde. Hon har nämnligen en stor talang som jag inte har. Hoppas hon följer vägen till slutet och inte ger upp!

2009-09-30 @ 21:55:00
URL: http://mammakero.blogg.se/
Postat av: L-L

Hej!



Jag har suttit och läst en del om din utbrändhet, jag är i samma läge. Jag har varit hemma och varit sjukskriven sen januari, började jobba 20 % i augusti och ska imorgon gå upp till 40 %, vet inte hur det ska gå men FK är efter och trycker på. Det var mycket skönt att läsa om dina problem, då vet jag att jag inte är ensam, det är SÅ mycket som stämmer. TACK för att du delar med dig! Imorgon ska jag på möte med FK, läkare, kurator, arbetsgivare, hela balunsen, suck. Jag vet att de kommer ifrågasätta min blogg som konkurrerande verksamhet...hi,hi...till läraryrket, hm???...underbart eller hur!!! Mycket lågt, jag som alltid gör ALLT i ALLA lägen, och därför har hamnat där jag är idag, den duktiga flickan, jämt och ständigt. Nu när jag äntligen har tagit tid till mig SJÄLV för en gångs skull då ska jag ifrågasättas, jag som annars finns för alla andra!!! Så underbar beskrivning du gav av att du slog axeln i väggen, hi,hi..det är ju nästan så jag har sagt, att jag nuddade vid den berömda väggen, men har med tiden förstått att jag verkligen gick igenom den!!! Ja, när ska man sluta vara duktig???



Sköt om dig!

Kram L-L

2009-09-30 @ 22:38:36
URL: http://www.vitanyanser.blogspot.com
Postat av: L-L

Hej!



Jag har suttit och läst en del om din utbrändhet, jag är i samma läge. Jag har varit hemma och varit sjukskriven sen januari, började jobba 20 % i augusti och ska imorgon gå upp till 40 %, vet inte hur det ska gå men FK är efter och trycker på. Det var mycket skönt att läsa om dina problem, då vet jag att jag inte är ensam, det är SÅ mycket som stämmer. TACK för att du delar med dig! Imorgon ska jag på möte med FK, läkare, kurator, arbetsgivare, hela balunsen, suck. Jag vet att de kommer ifrågasätta min blogg som konkurrerande verksamhet...hi,hi...till läraryrket, hm???...underbart eller hur!!! Mycket lågt, jag som alltid gör ALLT i ALLA lägen, och därför har hamnat där jag är idag, den duktiga flickan, jämt och ständigt. Nu när jag äntligen har tagit tid till mig SJÄLV för en gångs skull då ska jag ifrågasättas, jag som annars finns för alla andra!!! Så underbar beskrivning du gav av att du slog axeln i väggen, hi,hi..det är ju nästan så jag har sagt, att jag nuddade vid den berömda väggen, men har med tiden förstått att jag verkligen gick igenom den!!! Ja, när ska man sluta vara duktig???



Sköt om dig!

Kram L-L

2009-09-30 @ 22:38:48
URL: http://www.vitanyanser.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0