Trötthet och vemod

För två dagar sen gick tonåringen in på sitt sista tonårs-år. Hjälp så stor hon blivit! Det var ju inte så länge sen vi var där på BB, jag minns allt som om det vore igår.
Om ett par dagar fyller tioåringen elva och skolan börjar i nästa vecka. Det har jag ju skrivit om tidigare men jag kan inte hjälpa att jag tjatar lite. Jag känner vemod.

Vemodet kommer med min trötthet. Det har varit en fantastisk rolig men jobbig sommar. Familjen har tjatat och grälat på mej och jag VET att det har varit lite för mycket av allt under sommaren. Jag VET! Det är bara det att jag har lite svårt att känna min begränsning.

Lika surt varje gång som man går på en mina. Jag kommer säkert gå på flera och jag lär mig lite för varje gång.
Nu är i alla fall semestern planerad och vi åker iväg på en tripp i oktober för att lapa sol och ta igen oss. Det ska bli skönt, tills dess ska jag ta det lite lugnare.


Kommentarer
Postat av: Camillasrum

Hoppas du kan vila upp dig snart, semester i oktober låter underbart :-)



Kram Camilla

2010-08-21 @ 15:43:37
URL: http://camillasrum.blogspot.com
Postat av: Sus i Hus

Det är inte lätt att säga nej, det gäller att öva på det. Hoppas att du har en härlig helg. Kram på dig

2010-08-22 @ 09:49:17
URL: http://susihus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0