Glädjande

Jag har fått en Award från Sweetmama
tack snälla!


Reglerna se ut så här.

A: Kopiera awarden på er blogg!
B: Länka till personen som gett dig awarden!
C: Berätta 7 intressanta fakta om dig själv!
D: Välj 7 andra bloggar som du vill ge awarden till!
E: Länka till deras bloggar!
F: Lägg en kommentar i deras blogg att du gett dom denna award!


Då ska jag försöka bjuda på sju intressanta fakta om mej själv. För det första tycker jag inte att jag är speciellt intressant och för det andra skvallrar jag ju om det mesta här på bloggen. Vad finns då kvar?

1. Jag förlovade mig i ett badkar. Skumpa och bubblor i vattnet och alltsammans finns på film.
2. Har kört motorcykel i FMCK (försvarets motorcykel klubb). Då jag inte når upp till 160 cm strecket tyckte några killar synd om mej. Jag hade en ständigt en klan runt mej som hjälpte till när jag körde omkull eller fastnade. Inte var jag sen att utnyttja de stackarna heller.
3. Har blivit hopplöst gråhårig och färgar håret.
4. Ska bli mormor i April. (fast det är kanske ingen nyhet)
5. Avskyr att ideligen hitta på vad familjen ska äta.
6. Önskar hela tiden att var smal och snygg som en modell.
7. Jag startar hela tiden nya projekt. Mer än hälften av dem blir aldrig slutförda.


Det finns så många bra bloggar som är värda denna Award men jag tänker inte välja ut sju stycken. Det skulle inte kännas bra för de som inte blir utvalda.

Kommentarer
Postat av: sweetmama

Kul att få läsa lite mer om dig. Håller med om att de är svårt att utse 7 bloggar. Skulle vilja lägga till alla bland mina favortier

Ha en fin kväll!

2010-01-26 @ 18:56:11
URL: http://sweetmama.blogg.se/
Postat av: soffie smyger förbi

grattis till din award å va roligt att läsa om dej,

kram

2010-01-26 @ 19:19:42
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Ulla

Grattis till utmärkelsen! Aha, så du ska bli mormor...det hade jag missat.

Ha en go dag!

2010-01-27 @ 07:00:21
URL: http://ulla67.blogg.se/
Postat av: Susihus

Grattis! Kul att få läsa lite mer om dig!

Må gott

Kram

2010-01-27 @ 08:48:06
URL: http://susihus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0