Årsdagar, förlovning och lycka

Ofta känner jag att helgerna går alldeles för snabbt. Men denna helgen har varti lång och innehållsrik. Jag har hunnit massor och är så nöjd så.
Det kan bero på att tonåringen och lilla H kom redan i mitten av förra veckan. Tonåringen har nu växt ifrån sin tonår och blivit hela tjugo år. Hur gick det till?
Jag låg där på BB och sen gick tiden........alldeles för snabbt.

Vi har hunnit med kalas för 20-åringen och lilla 11-åringen som imorgon blir 12 (hjälp!!! ) Efter kalaset åkte 20-åringen tillsammans med sin familj med båten över till sitt nya hem. Hon har nämligen lämnat oss här på Gotland för nya vyer och kärlekar på fastlandet. Suck, det är tungt i hjärtat att ha dem så långt borta men jag vänjer nog mej. Som tur är kommer de över hit minst en gång per månad då lilla H ska träffa sin pappa.

Tonåringen har alltså blivit en 20-åring och dessutom sattes en ring på hennes finger samma dag. Det är med värme i hjärtat som tänker på dem och deras kommande liv. Lyckliga, unga och framtiden för sig. Ja, jag är också lycklig, ung.......åhja!! och har framtiden för mig, men det är ändå något speciellt att varan nyförlovad, eller hur?


Kommentarer
Postat av: Lena

20 år och nyförlovad, Grattis till henne!

//Lena

2011-08-22 @ 18:24:31
Postat av: Malin B

Jag anar att mamma/mormor längtar som en tok efter båda tjejerna. Tur att det går att hålla kontakten på flera sätt även om det är många mil som är emellan.

2011-08-22 @ 19:19:26
URL: http://malinbs.blogg.se/
Postat av: mammakero

Grattis till förlovning och födelsedagar för båda flickorna!

Ja, det är jobbigt att inte kunna ha vardagsbesök av älsta dottern. Det tycker jag med...

2011-08-22 @ 20:41:02
URL: http://mammakero.blogg.se/
Postat av: soffie

grattis till 20åringen å förlovningen,å ett grattis till 12åringen med:) kramen

2011-08-22 @ 22:04:22
URL: http://soffie69.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0