Avbräck

Jag som skulle ha semester. Nu sitter jag här, en söndag kväll klockan har precis passerat 22 och jag har hela skrivbordet fullt med bokföring. Hua! Normalt tycker jag det är ganska roligt med avbräck från trimbordet men avbräcket från semestern var inte lika roligt.

I morgon har jag beställt sol och varm. Jag tänker ta med mig elvaåringen och reservbarnet tillsammans med de tre bockarna bruse, till stranden. Det finns en hemlig, nej men en inte så känd strand, dit mina hundar får komma. Vi tog oss dit en blåsig dag i förra veckan och fick dela den härliga sandviken tillsammans med en barnfamilj och en tant som solade topless. Härligt, med ensamhet på stranden alltså.

Om det blir så fint väder i morgon, som jag beställt, får vi nog dela med oss av stranden till flera, men det gör jag så gärna. Men nu får jag nog se till att vända några papper i bokföringen, annars lär det inte bli någon stranddag i morgon.

Kommentarer
Postat av: mammakero

Här vräker regnet ner! Fruntimmersveckan gör sitt intåg och det börjar med regn.

2011-07-18 @ 06:48:29
URL: http://mammakero.blogg.se/
Postat av: Anonym

hoppas du snart är färdig med bokföringen så du kan ha semester:)

här har det inte varit semester väder bara regn idag!!!blä men på kvällen tittade solen fram!

kram

2011-07-18 @ 21:22:06
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Susihus

Hoppas att du blev klar och att du får en härlig dag på stranden. Kram

2011-07-19 @ 10:18:02
URL: http://susihus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0