Julklapp inhandlad!

Idag har det varit lite mer energi hos mej. Eftermiddagen har jag betraktat som ledig. Alltså hade jag ingen hund inbokad. I stället bokar jag in mina lediga stunder. Duktiga jag!
Hm, tolvåringen hade studiedag idag, så det var anledningen till ledigheten. Men hon ville inte leka med mamma på eftermiddagen utan drog på stan med vårt reservbarn, hennes bästis. Själv passade jag på att fixa med några tråkiga ärende. Sådan som jag gärna skjuter på. Banken till exempel. GUUUU så tråkigt! Men nu är det gjort. Alltså har jag fixat så att jag och maken höjt vårt pensionssparanden. GUUUU, ännu tråkigare!

Nu lämnar vi det. Efter det tråkiga bankärendet tog jag en tur på staden. Jag håller ju fortfarande på med paket kalender. Ni vet adventskalender med presenter. Uah! Varför? Inget svar men stora påtryckningar.

Några små fina saker hittade jag och........två julklappar! Bra jobbat Pernilla! Bättre än så kan det inte bli. Det finns hopp även för mej alltså.


Kommentarer
Postat av: mammakero

Tänk vad bra att både fixat någon julklapp och tråkiga bankärenden!

2011-11-23 @ 07:28:01
URL: http://mammakero.blogg.se/
Postat av: soffie

skönt att få massor av saker gjorda kram

2011-11-23 @ 18:56:29
URL: http://soffie69.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0