Natt sudd

Ofta vaknar jag runt 2-3 tiden på natten. Nej, det handlar inte om svallningar och annat som man hör talas om. Dit har jag inte kommit ännu. Jag vaknar och tar ett blodsocker prov på tolvåringen.
Sen har jag svårt att somna om.
Inland snurrar jag i sängen, ibland är det värre och jag går upp en stund. I natt har jag klippt tånaglarna, plockat i tvättstugan och konstaterat att det inte blir ljust förrän runt halv fem.

Det är jag och månen uppe. Men att försöka ta kort på månen med mobilen var inget lyckat försök.

Nu ska jag krypa ner i sängen igen och försöka somna om. God Natt, eller God Morgon kanske man ska säga.


Kommentarer
Postat av: mammakero

Morgonen igår vaknade jag av att jag var jättenödig. Och törstig. Väl tillbaka i sängen kunde jag inte somna om. Har min tegelstensbok på engelska brevid sängen, så jag läste ett kapitel vilket tog drygt en timme och sedan somnade jag om efter lite strul.

2012-08-10 @ 10:54:16
URL: http://mammakero.blogg.se
Postat av: mammakero

Ops! Glömde tala om att klockan var 4.17 då jag vaknade...

2012-08-10 @ 10:55:06
URL: http://mammakero.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0