Tidsbrist

Tack snälla alla för alla gratulationer. Det dröjer nog tills jag får hålla Lilla M men jag har sett bilder och pratat med Stora systern. Hon sa att det var " en liten bebis". Jag tycker nog att 3700g är ganska stort en då.

Tur en då att jag inte finns i närheten av nykomlingen då min förkylning inte passar för nyfödda. Så segt det är i kroppen. Jag har dessutom alldeles för mycket att göra för att kunna vila bort den.
Hur bokar man om kunder när det inte finns tider att boka om till?
Nej, det går ju inte! Bara att bita ihop.

Pepperkaksbygget för året har jag prioriterar bort. Så får det bli.
När ska vi koka knäck, frågar trettonåringen? När? Om? Klart vi ska koka knäck! I helgen kanske? Då när vi ska göra allt annat som ska göras.


Kommentarer
Postat av: mammakero

Här är det pepparkaksdegen som ligger och väntar på tid och ork ska infinna sej. Den har legat hittills två dagar för länge... Kanske är det denna dag degen väntat på! Kanske kommer både tid och ork på dagens schema! Hejåhå!

2012-12-13 @ 12:29:25
URL: http://mammakero.blogg.se
Postat av: Linda/Candygirl

ja det blir så där ibland... Men det du inte hinner idag hinner du kanske en annan - eller så inte alls. Men då löser det sig nog ändå.

2012-12-13 @ 22:23:07
URL: http://www.candygirl.nu
Postat av: Malin B

Hoppas du får pigga på dig och får en massa ork och julmys och såsmåningom träffa nytillskottet förstås!!!

2012-12-14 @ 22:14:55
URL: http://malinbs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0