Sportlov/Vårlov

Vårtecknen är många. Ingen snö är kvar och fåglarna drillar som aldrig förr. Härligt! I morgon börjar Sportlovet för våra Gotländska barn. Vårtecken? Nja kanske inte. Många hoppas ju på att det ska finnas snö för pulka och andra snö aktiviteter.
Vår aktivitet består av ett besök i huvudstaden. Jag skrev ju tidigare om hur jag blivit bjuden. Jag ser verkligen fram emot de dagarna och så ska jag passa på att göra ett besök hos mitt systerbarna som är några år yngre än jag. Vi är mer som systrar mellan varven även om kontakten sparsam i vissa perioder.

Som Ni fårstår ska jag ha sportlov jag också. Ledig alltså! Nästan, ska bara fixa en sak först. En hund som ska på utställning måste frissas. Inte mina egna utan en kund. Utställningar går före det mesta. Viktiga saker alltså och en trogen kund. Det är klart jag ställer upp då.



Bild från januari 2011

Kommentarer
Postat av: mammakero

Ha det riktigt underbart i Stockholm och njut av varandra plus ledigheten! Här har vi massor av vårkänslor, som barmark, fåglar och solsken bara kan ge!

2012-02-26 @ 17:11:11
URL: http://mammakero.blogg.se/
Postat av: Susihus

Åh va härligt, ha nu en go sportlovsvecka

Kram kram

2012-02-27 @ 08:30:52
URL: http://susihus.blogg.se/
Postat av: mo

Härligt, kul med ett besök i huvudstaden, men så skönt att komma hem igen, jag är verkligen ingen storstadsmänniska.....

Vi (barnen) hade sportlov förra veckan hos oss (nu har jag o maken sportlov i Långberget ;), kramar på dig

2012-02-27 @ 13:36:31
URL: http://medaljongen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0