Sliten, slitnare, slitnast!

Ha ha! Jag gillar att böja ord och vränga dem åt håll som inte är möjliga. Jag är bra  bra på att tänja gränser över huvud taget. Just nu tänjer jag lite för mycket. Det är ju så att man först måste jobba halvt ihjäl sig innan man kan ta semester. Ändå har jag inte kunnat fixa tider för alla som vill ha. Försöker att stoppa det dåliga samvetet i en säck och tänka att de får skylla sig själva som är ute i så sen tid, men det är inte så lätt. 
 
Har en vecka kvar innan det är dags för tre veckors semester. Det ska bli riktigt skönt. 

Kommentarer
Postat av: Malin B

Tror att vi är lika, försöker fixa och dona för att få ihop det. Jag ska jobba i nästa vecka också, sedan kör jag semester juli ut, typ tre och en halv vecka då. ;) Sedan två jobbardagar och sedan är det ju fredag som är vanlig ledig dag. Fast i dag har jag ju jobbat, dagen till trots...

2012-06-29 @ 21:43:12
URL: http://malinbs.blogg.se
Postat av: mammakero

Det dåliga samvetet hör verkligen hemma i säcken! För om de hade haft framförhållning och frågat när du ska ha semester (det måste man ju i semestertider) så hade de inte stått slätt...
Härligt med semester! Jag ska jobba tre veckor till innan jag ska ha en månad ledigt.

2012-07-02 @ 09:53:41
URL: http://mammakero.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0