Hemlig ungdomsförälskelse

 När jag satt där i bänkraden på musikalen Dirty Dancing, (ja, jag lever ännu på det) kom jag på att jag egentligen alltid varit lite kär i Linus Wahlgren. Ända sen han dök upp i Rederiet har jag tycket att han är……söt, typ. Kommer Ni ihåg Rederiet och FN, som Linus spelade? 


 

Jag vågade aldrig säga något till kompisarna. Har man inte fått en ”mes stämpel” på sig innan så hade det nog skett då. Jo, jag var nog lite osäker som tonåring, och  det här var ju när hans syrra Pernilla (snyggt namn) var i ropet och skrek om Piccadilly Circus. Tur att det aldrig blev något mellan honom och mej. Jag tror inte Sverige skulle klarat av en Pernilla Wahlgren till, i fall vi hade gift oss alltså.

  

Snygga är han fortfarande, eller snyggare. Eller vad tycker Ni?

 Bilden lånad här!


Kommentarer
Postat av: Malin B

Såklart jag minns Rederiet! =) Jag tyckte också Línus var så söt, eller ja, det är han vän än! =)

Rederiet tittade vi alltid på här, mamma hade som tradition att ringa till mig direkt efter programmet. Vilken rutin! ;)

2012-03-17 @ 20:56:29
URL: http://malinbs.blogg.se/
Postat av: mammakero

Det hade varit jätteroligt med två Pernilla Wahlgrenar tycker jag!

Har inte kollat rederiet. Eller Varuhuset.

2012-03-18 @ 14:55:18
URL: http://mammakero.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag är en av dem som aldrig kollade på Rederiet!men jag håller med han ser verkligen bra ut!

2012-03-18 @ 19:11:19
URL: http://soffie69.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0