Kallt igen

Brr så kallt det blev. När man väl vant sig med värmen, blir det kallt som, som mitt i vintern. Nja, som i kylen i alla fall.

På fredag ska jag åka med tolvåringen och hennes klass på en liten studie resan. Inte själv, utan jag och fem andra vuxna och alla 36 små liven. Tjohoo!

Grönan kommer att få ett besök och mitt stora problem just nu, är vad jag ska ha på mig. Kallt, varmt, blåsigt, regnigt eller sol? Jag är en sådan som gärna vill helgardera mig och ta med kläder efter alla väder. Men det går nog inte. Hur skulle det se ut om jag kom med en hockeytrunk med packning när vi bara ska övernatta en natt? Men jag tänker inte sitta på Grönalund och frysa rumpan av mig. Det blir säkert måååånga långa timmar där.



Kan man ta med vinterjackan tror Ni?

Kommentarer
Postat av: mammakero

Klä dej varmt! Det är lättare att klä av sej ett lager än att frysa! Ha det kul på Grönan!

2012-05-30 @ 06:53:46
URL: http://mammakero.blogg.se/
Postat av: Marianne Clementz

Regnjacka också kanske, ska det inte regna ev på fredag. Hoppas på sol ändå.

2012-05-30 @ 21:32:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0