Saker man helst vill glömma


Det finns saker som man gjort som man helst skulle vilja glömma. Ofta glömmer man just den sorten allt för sällan. Det är kanske hjärnans konstruktion för att vi inte ska göra samma misstag en gång till?

När vår äldsta dotter var bebis, lyckades jag låsa in henne i bilen. Ja, det är sant. En bil som man kunde trycka ner låsknappen och slänga till dörren. OJ! Där satt det kinkiga barnet i bilbarnstolen och lekte med bilnycklarna.
Det var på den tiden som jag inte hade mobiltelefon. Men jag lyckades få tag på maken som i ilfart kom med nycklar. Under tiden lekte jag tittut i bilrutan så folk på parkeringen nog trodde jag var från vettet.

Idag är hon tjugoett och jag tror inte hon fick några men av händelsen, det var bara jag som fick. Händelsen lämnar mig aldrig.


Kommentarer
Postat av: soffie

men gu vilken panik jag skulle fått himla tur din baby var glad där inne i bilen å du fick tag i din man. sånna saker glömmer man verkligen inte.KRAM

2012-10-23 @ 21:32:38
URL: http://soffie69.blogg.se
Postat av: Anonym

Jag lever ju idag och verkar ha kommit över det, eller hur? ;)
Hade inga problem med att våga köra bil eller åka bil och inga problem med att låsa ytterdörren, bilen eller liknande heller!
Alla gör vi missar, jag älskar dig mamma!

2012-10-26 @ 07:03:16
URL: http://www.minapusselbitarochjag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0