Tar igen mig

Det är grått, jag är utan energi och har en begynnande förkylning i kroppen. Ändå har jag sovit tolv, ja tolv timmar i natt. Vaknade till runt sex, somnade om. Blev väckt vi halv åtta av maken och tre överlyckliga hundar men somnade igen. Nästa gång jag vaknade tvingade jag mig upp.
Jag betalar nog för att ha jobbar lite för mycket i parallell med utställningshelger.
Jag tar igen det idag med en god bok i soffhörnet.
"Pythians anvisningar" den tredje delen av Eriksson och Axlander Sundqvist.


Kommentarer
Postat av: mammakero

Skönt att få sova länge när man inte mår så bra! Hoppas att du slipper bli sjuk och att du redan mår bättre efter en lugn dag. Kram!

2012-09-01 @ 18:59:41
URL: http://mammakero.blogg.se
Postat av: soffie

hua de två andra var verkligen läskiga jag står på kö på den tredje nu måste ju få svar på allt... härligt med en läsdag:) kramen

2012-09-01 @ 21:57:46
URL: http://soffie69.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0