Statistiskt omöjligt?

Hur är det möjligt? Det är nog statistiskt omöjligt att det ska hända men det händer och oftare än statistiken kan göra möjligt.
Mej har det hänt två gånger. Två gånger! Förstår ni hur statistiskt omöjlig jag är?

Killen på besiktningen klappar mig på axeln och säger att statistiken ska man inte tro på. Det händer bra mycket oftare än vad man kan tro.

Han tröstar mig med att jag inte behöver komma tillbaka på ombesiktning och jag är hur glad som helst när jag vänder hemåt. Då kommer jag på att jag åtminstone kunde önskat honom en trevlig Valborg.
Ja, ja! Statistiskt sett är möjligheten väldigt liten att han är här och läser men vem vet? "Du trevlige besiktningskille, jag önskar dej en trevlig Valborg" och Ni andra också så klart!


Kommentarer
Postat av: Pia

Du, de där bilarna äter positionsljus!! Det gör vår iaf ;) Snyggt att kunna få till det två gånger i rad :), och du, ha en härlig Valborg!!

2013-04-30 @ 10:04:58
URL: http://www.marlonzacco.blogg.se
Postat av: Mia

Jag gratulerar till en hyvens kille på besiktningen, hoppas min är lika snäll i juni ;-)

2013-04-30 @ 13:16:53
URL: http://www.matmia.blogg.se
Postat av: Malin B

Men VAD är det för lyxig display DU har då?
Fast den hjälper uppenbarligen inte. ;)
Det är åtminstone skönt när personalen är trevlig.

2013-04-30 @ 21:41:37
URL: http://malinbs.blogg.se
Postat av: Anonym

grattis men tjo va bra den där besiktningsgubben va han jag ha i Juni :) vad hette han sa du?

2013-04-30 @ 22:18:20
URL: http://soffie69.blogg.se
Postat av: Bosse Lidén

Han är säkert en hemlig tittare på din blogg. :)
Grattis! Vår bil har varit hos bildoktorn tre gånger på kort tid. Jätteroligt. :( Jag älskar att betala räkningar till bilfirman. Finns inget roligare. Möjligtivs i konkurrens med tandläkaren. Skulle hellre åkt på en härlig semester. Tänk om man var gjord av pengar. :)

2013-05-02 @ 17:33:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0