Dyrt!

Sportlovets sista dag heter fredag, om man bortser från helgen.
Jag och trettonåringen väntar på att trappan hemma på Gotland, ska torka. Maken är hemma och målar och under tiden besöker vi Stockholm.

Hos äldsta dottern fick vi inte stanna längre än till torsdagen så vi planerade in en "huvudstads tripp".

Så här med facit på hand, var det tur att vi skulle röra på oss. Annars hade jag och äldsta dotterns säkert blivit ordentligt ovänner (se inlägg igår).

Tänk så roligt det kan vara att göra av med pengar.
Trettonåringen är överlycklig då hon gjort värsta "kapet" och gjort av med hela sitt sparkapital. Receptet är enkelt, det heter Hollister.
Hon brukar inte bry sig så mycket om märkeskläder så jag är mest svimmfärdig och illamående.
Hjälp, lilla vän! Du kan köpa tre tröjor för det priset någon annanstans.


Kommentarer
Postat av: Malin B

Om det finns sparkapital är det ju lugnt. ;)
Jag kör helt klart för egen del på den "ekonomiska linjen" och får så mycket som möjligt för pengarna!

2013-03-01 @ 13:24:23
URL: http://malinbs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0