Idiot helg

Den här helgen har inte varit någon bra helg. Jag har blivit IDIOT tre gånger. När jag blir Idiot har min ork tagit slut utan att jag själv märkt det. Jag tänder, och då menar jag TÄNDER, på alla, verkligen ALLA cylindrar på en gång. Den stackarn som är drabbad har det inte lätt.
Jag kan bli urförbannad över att någon satt sig för nära mig i soffan, bara för att jag är så utmattad och inte orkar ha någon så nära mig.
Jag kan få hjärnsläpp av att någon inte satt in sin tallrik i diskmaskinen eller lämnat ett tomt  mjölkpaket på bänken (precis som om vi brukar ha det så väl städat och snyggt).
Små skitsaker som är just skitsaker och inte värda att ens bry sig om. När jag fått utbrotten säckar jag oftast ihop i en fruktansvärd huvudvärk, sover någon timma eller gråter. Den här helgen har jag sovit efter mina idiotier.
Sen är allt bra och jag är glad men fryser som om jag skulle ha is i musklerna.

Imorgon är det jobb mellan 8-10 sen har jag lovat mig själv att bara vara hemma och inte prata med en enda människa. Det är nämligen det som är mest tröttsamt har jag märkt. När jag har många människor omkring mig samtidigt alltså. Ganska frustrerande, jag som älskar att prata med folk och umgås.

Kommentarer
Postat av: JennyPenny

Man får vara idiot ibland, du är ju medveten om varför, det är en stor skilland då. Du går mot bättre tider! *kram*

2007-11-12 @ 09:12:59
Postat av: Birgitta

Håller helt med, om man är medveten om orsakerna så är det bättre tider är på gång. Du orkar väl med att träffa pirayan Isak ;)?

2007-11-12 @ 09:43:27
URL: http://www.kamelens.se/blog
Postat av: Ulla-Britta

Hej Idioten, här skiver den andra idioten... Tur vi har tålilga familjer som orkar med oss. Klart det blir bättre tider, men det har man svårt att tro på när man är mitt i skiten. Jag har haft en ont, onthelg så det kanske har med månen, solen eller någon annan tyngdkraft att göra... Idag har iallafall ljuset varit fint med sol och snö. Blev en kort men ändå promenad för mig och vovvar idag, det var såå skönt.

2007-11-12 @ 15:53:56
URL: http://rindi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0