Smittsamt

Det är inte mycket som ska till för att jag ska rasa, det fick jag erfara idag.
Fick reda på att jag pratar för mycket om mitt eget "tillstånd" med mina arbetskamrater. Det kan tydligen smitta av sig och det kan störa, fick jag veta. Har nu ältat detta hela dagen och är helt slut. Gråfärdig faktiskt. Jag är arg, sårad och skulle vilja skratta åt det, samtidigt som jag faktiskt kan förstå. För tänk om fler mår dåligt och känner efter.......?
Nu mår jag piss, så att vara tyst i morgon på jobbet,  blir inte så svårt. Sen får jag väll ta med silvertejp att sätta på munnen och en lapp på ryggen "fråga inte hur jag mår, för jag får inte svara".

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Du Klarar Det Här Mamma

2007-11-22 @ 18:31:19
URL: http://dottern.blogg.se
Postat av: JennyPenny

Fy sjutton vilken kommentar! Om fler mår dåligt och det "smittar" då är det ju något fel med arbetsplaten, inte att du har pratat om hur du faktiskt mår. Usch vad arg jag blir när jag hör det!

2007-11-26 @ 14:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0