Dum pojke



Nu har J gjort bort sig ordentligt. Tonåringen är riktigt förbannad ,verkar det som. Jag är ju mamma och får inte reda på allt, men mycket berättar hon och en sak är säker.....J har skitit i det blå skåpet!
Nu verkar det som om J vill reda ut härvan, som de båda tu har trasslat in sig i, men nu är ju tonåringen en tjej som man inte sätter sig på. Hon är stolt som en tupp och vill han något får han nog kräla. Tänk om de viste vad de ger sig in på, de stackars pojkarna. Men vid lunchtid idag kom ett sms till lilla mamma från tonåringen. "Vad ska jag göra? Han tigger och ber om att jag ska komma ut till honom", frågar hon, mej. Mitt råd blir då att hon ska vänta till nästa dag, för annars finns risk att hon åker ut och läser lusen av pojkstackarn, tro mig, jag känner min tonåring.

Kommentarer
Postat av: Dottern

HAHAH! , Men mamma då ^^ HAN ÄR JU HELT JÄVLA KONSTIG I HUVUDET ? FÖRSTÅR MIG INTE PÅ HONOM LÄNGRE , !!! Bläääääää

2008-01-09 @ 18:41:00
URL: http://dottern.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0