Tack för stödet

Tack snälla Ni alla kända och okänd bloggvänner för Ert stöd. Det värmer och stödjer mig ska Ni veta.

image256 image255image255image255image255image255image255image255image255image255image255image255image255image255

Jag har mörka och tunga dagar men som jag tidigare skrivit så går jag framåt med små, små steg. Mars har varit jobbig. Det har varit möten och förpliktelser och slutliga beslut som jag varit tvungen att ta ställning till.  Jag har inte fått det lugn jag just nu behöver. För det är nog det, som är ett av mina största problem. När jag har lite extra ork och energi vill jag så himla mycket och då slutar det ju inte alltid så bra.

Men, jag har varit duktig och avböjt då vänner ville har med oss ut på galej. Jag sa Nej till en bortbjudning i Påsk och avböjde ett ljusparty igår.  Jag sa att jag INTE kunde ställa upp som förälder vid kaninhoppningsdag i morgon.  Bra jobbat Pernilla!

Kommentarer
Postat av: Maria B

Bra jobbat, men kul att du inte sagt nej till lunch med mej. Men skulle du inte orka, så flyttar vi bara på den!
Kram Maria

2008-03-27 @ 13:14:48
Postat av: Nilla

Duktigt av dej att säga nej..bomullet är till stallets sjuklåda det är en komprimerad/hårdpackad rulle så får du skador på ett ben eller två så snurrar du runt benent som en linda därför ett kilo ha ha må så gott

2008-03-27 @ 17:35:38
URL: http://fnilla.blogg.se
Postat av: Annsingen

Ibland måste man säga nej...så är det.Lättare sagt än gjort i och för sej...

2008-03-27 @ 18:15:43
URL: http://lillanslilla.blogg.se
Postat av: Dikesgrisen

Heja DIG!
Att kunna säga NEJ och inte få dåligt samvete efteråt är en sån otroligt skön känsla!

Å du, bloggen är till för att man ska kunna lätta på trycket!
Vi är många som finns här ute och stöttar DIG!

Jag har lyckats med konststycket att inte ta en spikrak väg genom livet. Vissa delar har jag mig själv att skylla, andra gånger har bara livet tvärvänt och då gäller det att hänga med och försöka lista ut vad som krävs av en för att överleva!

Men jag sitter här nu och mår ganska bra! Det gäller att hitta ett bra grepp om livet och gilla läget!!!

Så heja DIG!
Du är bäst!

Hej...

2008-03-27 @ 18:36:32
URL: http://dikesgrisen.blogg.se
Postat av: Malinbayard

Att säga nej är svårt så det är ett stort framsteg som jag vill gratulera till.
Jag borde själv öva på det...

2008-03-27 @ 19:36:31
URL: http://malinbayard.blogg.se
Postat av: soffie

~Det är stora framsteg du gör och du är jättebra tycker jag.
Vad glad jag blir att du kommer å kollar min blogg när jag är borta.
Du skriver alltid så bra inlägg hos mej.
Må så gott!!!

2008-03-27 @ 19:55:26
URL: http://soffie69.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0