Ostressad

Jag känner mig lite smått apatisk idag. Får liksom ingen energi till något.
Det är min absolut sista semesterdag så det är kanske lite sorg jag känner? Eller så har jag gått ner mig i för lågt varvantal?

Hur som, så är jag väldigt nöjd med mig själv, när det gäller den här sommaren. Jag tror inte jag har "flippat ur" en enda gång eller varvat upp så att jag inte har kunnat hantera det.
Det är snart fem år sen jag brakade i väggen. Inte klokt att vi människor är så egoistiska inför oss själva och inte kan förstå våra begränsningar. Men med tanke på hur många som gått samma väg som jag, borde samhället förändras. Eller också fortsätter det som det är med all stress och krav och vi föredettingar får leva på vårt eget vis.


Kommentarer
Postat av: soffie

förstår att det känns jobbigt så kommer jag känna på onsdag!vilken fin bild och hoppas nu att din arbetsdag blir lugn och skön imorron:) kram

2012-08-13 @ 20:29:28
URL: http://soffie69.blogg.se
Postat av: soffie

förstår att det känns jobbigt så kommer jag känna på onsdag!vilken fin bild och hoppas nu att din arbetsdag blir lugn och skön imorron:) kram

2012-08-13 @ 20:29:54
URL: http://soffie69.blogg.se
Postat av: mammakero

Nä, inte ändras samhället av att folk går in i väggen. Snarare är det så att det är deras eget fel att de går in i väggen, för enligt all forskning så finns inte det några belägg för att man kan gå in i en vägg på grund av stress... Vi har diskuterat detta på jobbet och följt diskussionerna på radion. Det enda som återstår är att man själv tar eget ansvar, men när man kommit för långt, hur går det till att stanna på hal is?

2012-08-16 @ 19:25:30
URL: http://mammakero.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0