Dags att packa!

Det här gick fort. Sista dagen på vår vistelse hos lilla H har kommit och snart har jag haft semester i en vecka. Fast det beror på hur man räknar. Räknar man från fredag så har jag snart haft min första vecka. Räknar man från måndag, då har jag några dagar kvar på första veckan. Jag tror jag är barnslig nog och tar det sista alternativet. Igår kväll blev det middag med dopp! Doppet tog tolvåringen och "D" hand om. Middagen bjöd D:s pappa på. Han svischade ihop den underbaraste middag vid grillen på en helt underbar plats. Tänk att ha en utsikt ut över vattnet, egen brygga och dessutom varmt i vattnet. Fast inte tillräckligt varmt för att jag skulle bada.


Kommentarer
Postat av: Malin B

Vilket fint ställe ni har varit på!
Anar att dagarna går extra fort när du har varit mormor på heltid.
Roligt att ha en massa bilder att titta på sedan iallfall.

2012-07-12 @ 23:59:21
URL: http://malinbs.blogg.se
Postat av: mammakero

Vilken mysig avslutning på en underbar lillaH vecka!

2012-07-13 @ 16:33:53
URL: http://mammakero.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0