Lat och soligt!

Har verkligen inte gjort mycket i helge. Latat mig och plockat lite här hemma. Just nu ligger jag i solen.Bikinin har åkt på för första gången för det här året. 
Jag har ju gått och köpt mig en ny mobil. En sån där himla smart en. Tekniken är helt fantastisk och nu ligger jag här i solen och bloggar i mobilen. Det som irriterar mig lite är att jag inte kan lägga in bild pbloggen från mobilen. Det är inte telefonens fel utan blogg.se som inte har den nya " appen" i form. Jag har nämligen blivit en av deras försökskaniner på deras ny "look". Men det kommer väl snart i ordning det också. Å andra sidan är det nog tur att jag inte lägger ut kort idag. Blek och fet är ordet för dagen. Visst ärdet konstigt att valkarna är lättare att accepteranär de blivit brunare? 

Kommentarer
Postat av: Malin B

Jag borde haft bikini i går när jag var på fotbollscup för himmel och pannkaka vad solen tog!
På morgonen var det regntunga moln så jag satt där i mina jeans! Tur att jag hade linne under tröjan iallafall. ;)

2012-07-01 @ 17:15:13
URL: http://malins.blogg.se
Postat av: Lena

Jag har också försökt att få lite färg på valkarna.
Det känns ju lite bättre när man ska vara på Böda i sommar.
//Lena

2012-07-01 @ 21:04:48
URL: http://www.bloggissoder.blogg.se
Postat av: mammakero

Visst är det så att valkarna blir helt OK då de är bruna! Känner samma sak! Hela jag ser fräschare ut med färg!

2012-07-02 @ 09:22:08
URL: http://mammakero.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0