Latmanshelg

Hjulhuset har stått kvar på södra Gotland och när fredagens sista kund var avklarad begav vi oss iväg.
Vi behöver verkligen ladda. Både batterier och själar behöver fyllas på.

Mobilens batteri behöver också fyllas på. Därför har jag nu (äntligen) inhandlat en bil laddare till mobben. men att ladda upp en blogg från obyggden verkar stört omöjligt. Har försökt hela helgen men det är så segt så segt.

Men nu är jag hemma igen och nu vill jag bjuda på några bilder från mitt paradis.


Kommentarer
Postat av: mammakero

Jag förstår att ni gärna åker dit, så ofta ni kan! Ser fullkomligt ljuvligt ut! Har ni ett stort förtält till hjulhuset oxå? Annars kanske det är lite trångt med 3 människor och tre stora hundar...!

2013-07-01 @ 07:01:47
URL: http://mammakero.blogg.se
Postat av: Mia

Men jisses vilka underbara bilder!!!!

2013-07-01 @ 18:12:06
URL: http://www.matmia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0