De sista skåpen har kommit


Nyss kom de två sista skåpen till köket. Det är två liggande överskåp med frostade glasluckor. Har inte öppnat dem ännu, väntar på att maken kanske skulle ta initiativet men det får nog vänta tills imorgon. De kommer ju inte att bli uppsatta ikväll, i alla fall. Det har också kommit konsoler till bardisken.
Jag har spacklat lite idag och tänker ge mig på målning i fönster imorgon. Längtar verkligen tills det blir helt klart så att jag kan få börja inreda med blommor och så. Men det får nog vänta lite till. Vi vet ju fortfarande inte vad eller om vi ska ha kakel vid bänken.

Kommentarer
Postat av: MO

Jag förstår din längtan, det är kul ett tag att renovera sen tröttnar man o vill bara bli klar...piffet är ju klart det roligaste. Tack för grattiset typ, kram

2008-04-02 @ 20:53:29
URL: http://www.medaljongen.blogg.se
Postat av: MaryChamberlain

Det roligaste helt klart är att piffa till det! Nu var det länge sedan foto på hur arbetet gått so far!! Hihi!!

2008-04-03 @ 17:01:22
URL: http://mammakero.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0