Utmaning

Jag har blivit utmanad av angelsusanne att svara på lite frågor.  Snart finns inga hemligheter kvar att avslöja om mej. Men det är så det ska vara att vara bloggare, eller?

1. Vilken mat äter du ofta?
Ofta äts makaroner och köttbullar här hemma. Tråkigt, snabbt och familjen gillar det. Själv föredrar jag köttfärsrätter. Pajer, Con Carne, Natchos, köttfärsgrytor och röror. Men jag är väldigt ensam i min familj om att gilla dessa rätter så dem äter vi mycket sällan.

2. När du är på kalas är du den där personen som sitter eller hjälper du till?
Gissa! Klart som sjutton att jag är med och hjälper till.

3. Var sitter du helst och bloggar? 
 Jag har inget val. Har bara en stationär dator så det blir vid skrivbordet på skrivbordsstolen. 

 4. Köper du ofta Triss?
 Nej, inte till mej själv. Köper lotter när jag inte har något annat att ge bort i present. Köper aldrig till mej själv.


5. Vilken stad eller vilket land har varit ditt bästa semesterminne? 
Den bästa semestern är nog hemma på Gotland men det räknas nog inte.
Fuerteventura är en Kanarie ö där vi hade en underbart rolig semester för snart..........oj.......10 år sen. Tailand är också ett land som satt sina spår i minnet, helt underbart, lugnt och varmt.

6. Vilken TV-kanal tittar du mest på? 
TV4, TV4 film och Svt (och SvtB)




 


Kommentarer
Postat av: susihus

Haha roligt att få reda på lite mer om dig. Ha en skön måndagkväll. KRAM

2008-09-15 @ 21:10:19
URL: http://susihus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0