Utmaning

Jag har blivit utmanad av Galanhus.

Här kommer lite fler avslöjande om mej.

1. Vilken mat äter du ofta?
Ofta äts makaroner och köttbullar här hemma. Tråkigt, snabbt och familjen gillar det. Själv föredrar jag köttfärsrätter. Pajer, Con Carne, Natchos, köttfärsgrytor och röror. Men jag är väldigt ensam i min familj om att gilla dessa rätter så dem äter vi mycket sällan.

2. När du är på kalas, är du den personen som sitter eller hjälper du till att duka ut?
Gissa! Klart som sjutton att jag är med och hjälper till.

3. Var sitter du helst när du bloggar?
Jag har inget val. Har bara en stationär dator så det blir vid skrivbordet på skrivbordsstolen. Jag fyller snart år. Jag önskar mig en bärbar.......hör ni det?

4. Köper du ofta triss?
Köper lotter när jag inte har något annat att ge bort i present. Köper aldrig till mej själv.

5. Vilket land eller stad har varit din bästa semester?
Den bästa semestern är nog hemma på Gotland men det räknas nog inte.
Fuerteventura är en Kanarie ö där vi hade en underbart rolig semester för snart..........oj.......10 år sen.

6. Vilken tv-kanal tittar du mest på?
Jag ser inte så mycket på TV. Ser jag på burken så blir det oftast film och då är 4:an ett bra alternativ.



Jag utmanar i min tur de bloggare som har lust att anta den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0