Doldisar......jag vet att Ni är där!

Ibland glömmer jag bort alla "doldisar". Ni vet de där som är inne och läser bloggen men aldrig lämnar efter sig ett tassavtryck eller ens ett pip.

När jag träffade en bekant sen ungdomsåren och kom på att hon nog inte visste att jag skulle bli mormor. Jag trodde verkligen att jag skulle släppa värsta bomben. Vi är ju lika gamla och jag är nog bland de första i vår jämnåriga bekantskapskrets med att får barnbarn.

Ja, jag vet, svarade hon, det har du ju skrivit.

Ja, visst ja, då kom jag på att hon är en sådan där doldis. Inga nyheter här inte. Skyll mej själv när jag lämnar ut mig på blogg.

Sen fick jag en utskällning. Utskällningar brukar vara ganska tråkiga att få men den här utskällningen var faktiskt riktig trevlig. Hon hötte med fingret och sa med barsk röst. Du MÅSTE skriva varje dag, jag sitter där vid datorn och suckar när du inte skrivit och SPORTLOVET, då bloggade du inte en enda dag!

Det var väl en trevlig utskällning? Tycker jag i alla fall.

Den sista tiden har jag inte varit aktiv här varje dag, jag vet. Har liksom så mycket att göra så jag har inte hunnit eller orkat eller så är datorn upptagen. Jag ska försöka skärpa mig.


Kommentarer
Postat av: Nina

pip

2010-03-26 @ 14:44:31
Postat av: Kitty

Ja det tycker jag ;) Hur många dagar är det kvar nu då!?! Hälsa Mikaela och bebisen lycka till <3 Kramar från oss! (vi har varit hos vet och tagit nya prover idag, vi utreder lite olika saker på vovven men kan liksom inte säga vad det är och symtom kommer och går och en dag är det jättebra och nästa dag dricker han hur mycket som helst och kan inte kissa ordentligt..!)

2010-03-26 @ 15:27:17
Postat av: Malin B

Jag tycker att doldiskarna ska pipa mera. ;)

Jag som tuffar runt i varseljacka och håret åt alla håll syns ju menar jag. =)

Hoppas att den blivande mamman mår bra! Det måste närma sig den stora dagen med stormsteg nu. Spännande!

2010-03-26 @ 15:39:09
URL: http://malinbayard.blogg.
Postat av: soffie

de där pipisarna skulle jag med vilja ha ett hej av!

ha nu en underbar helg å hoppas solen skiner på dej,

kram

2010-03-26 @ 19:10:00
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: sweetmama

Doldisar. Det var faktiskt en sån som fick mig att sluta blogga förrut. Tycker det är lite fegt att bara läsa utan att ge sig tillkänna.

2010-03-28 @ 14:24:36
URL: http://sweetmama.blogg.se/
Postat av: mammakero

Det är väl snart dax för bebisen att titta ut?! Vad spännande!

Doldisar ja, man vet ju inte vilka det är som läser bloggen, man ser ju bara siffror i statistiken...

2010-03-28 @ 16:07:23
URL: http://mammakero.blogg.se/
Postat av: JennyPenny

Fast man ska inte göra bloggandet till ett måste, glöm inte det. Det ska vara lustfyllt och för att du vill, även om det alltid är trevligt med folk som gillar det man skriver och sättet man gör det på. :-)

2010-03-28 @ 16:38:41
Postat av: Mija

Hej det var ett tag sedan jag var in till dig o kikade med vad lilla valpen växt ;-) Min är ju över året nu, och din är väl bara lite yngre om jag kommer ihåg rätt?

2010-03-28 @ 17:03:13
URL: http://plogflickan.blogg.se/
Postat av: Tonåringen

Du är bäst mamma , :)

2010-03-29 @ 12:05:00
URL: http://tegelstenenochjag.blogg.se/
Postat av: Sus i Hus

Ja det är lite så där när de är inne och läser och aldrig lämnar ett spår...hrmm det värmer ju så med en liten kommentar! Ha en härlig dag

Kram kram

2010-03-29 @ 21:18:15
URL: http://susihus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0